sämst

har precis fått ihop 4000 till österrike. mitt liv blir fan bara bättre och bättre! ska skrapa ihop lite mer när man ändå håller på..
går även runt i cirklar och väntar på intervju om jag ska få åka till belgien eller inte. vill veta nunununununu
 
har verkligen gjort nada i skolan idag förutom att ha ätit och suttit på föreläsningar.
jag orkar inte sover typ igenom det!
 
nu ska jag snart ner på träning och dö- fys idag igen och jag kan typ inte gå från i måndags. varför gör ni såhär mot mig?
dö sug min tå kyss mig gör vad fan som helst eller något
 
förresten är det bara jag som tappar lusten helt på hösten/vintern när det gäller att klä sig? sen känner jag mig råful jag längtar till vår och sommar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0