the laws of the ring bitch!

jag mådde apa inatt och drömde typ om min fina tant på äldreboendet igen som dog för typ 6 månader sen?
sov iallafall inte många timmar men drog på mig ansiktet och bekväma kläder och drog till skolan.
 
när jag kom till skolan kom jag på att jag var dum i huvudet för kläderna jag hade valt passade inte till massagen, fan vad jag fick krångla för att inte visa något haha.
 
efter skolan köpte jag en klänning till jul och nyår haha, var tvungen att ha den innan den tog slut! men hur den ser ut får ni se 24 december!
köpte även ett par efterlängtade hörlurar, har klarat mig utan musik för länge!
 
nu ska jag fortsätta planera mimmis födelsedagspresent och läsa min älskade bok<<3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0