du är fin och får mig att le


måste börja med att min mor har vart extremt taskig mot mig idag, hon ville inte sitta bredvid mig på bussen och prata, hon kalla mig bitch och trodde att det var facerape när gustav gjort någon gullig status om mig.
jag ska ha hämd.
 
annars då? fick äppelpaj efter provet idag, den var super god. tror provet gick bra fokuserade mer på pajen.
hade hål i två timmar och sedan skulle vi hålla på med äckliga "kryp" på naturen. jag var för första gången i mitt liv som en liten töntig flicka när det kom till djur. de var rå äckliga.
 
blev hembjuden på hamburgare hos gustavs farmor och farfar. så gulliga!
satt och prata om det ena efter det andra.
gick in på coop och började "diskutera" om vilka halstabletter som var bäst. mina dög tydligen inte, bara för att jag sa att de var bra.. typ
 
drog hem den sjuka gustav till mig, la honom i sängen och drog på greys. han låg där stilla och fint, duktig kille typ!
sa nyss hejdå till honom och ska nu dö framför tv:n ett tag.
kanske skicka iväg ett sms och se till att han inte är död eller något.
 
bryr mig ju ändå om den där killen ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0