gårdagens bäst före datum

igår hade jag helt fel klädsel för vädret, ska nog lägga undan alla sommarkläder.
fick en kille till partner på massagen, stackarn vågar inte röra mig, säkert aldrig rört en tjej och nu ska han massera min helt nakna rygg och sedan klara kroppsmassage.. nej jag ska leta på en ny partner.
 
jag och mimmi lyssnade på gamla fjortislåtar på väg hem, vi kunde alla texter. vet faktiskt inte om det är bra eller dåligt.
karln kom och hämtade mig sen och så körde vi fram och tillbaka mellan mitt hus och hans lägenhet. vi hamnade hos elin istället.
 
idag fyller far år! grattis finaste du<3
nu ska jag börja fixa mig sen ska vi på någon seco sak, på seco. hah självklart.
 
senare ikväll blir det födelsedagsfest/äta mat/säga hejdå till josefin/ 7 månaders något/ förfest för de som är 18 och så vidare. kul blir det nog!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0