gilbert lämnar håkan och jag vill gråta floder

idag har jag blivit krönad till svampexpert på naturen, vet inte om jag ska vara stolt eller inte.
satt med mimmi från tolv till tre och väntade på bussen, köpte hårfärg och är nu RÖÖÖÖD.
 
hoppade av bussen och klippte mig. GANSKA mycket försvann men jag är så jävla nöjd!
gick till gammelmormor och snackade skit och drack te.
käkade pizza med mina bröder, kikade på sexrådgivning med mimmi och hon färgade mitt hår. lite skitsnack där med.
 
fick ett sms av gustav lite random
 
gustav: inte varje dag ens flickvän rakar ac sig halva håret och färgar det
jag inte varje dag man hittar en tjej som mig!
 
jag älskar mig själv ibland. så mycket
 
nu väntar jag på mor, ska snart sova för ska på äventyr med sofie imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0