klihosta och saknade vänner

drog över på morbrors 30 års fest igår med gustav och familjen. det var helt okej trevligt och skönt att träffa släkt igen. drog i oss mat fika och små pratade lite.
drog dock hem efter någon timme och skulle till dovan och våldgästade hennes soffa men blev några mer stopp på vägen..
kom till dovan och kollade på en onödigt våldsam film, de tyckte inte dock inte de andra.
 
mange fyller hela 19 år idag så innan jag stack hem så sjöng vi lite fint.
 
nu ska jag snart orka fixa mig och möta upp saknade vendela! ska bli så skönt att träffa henne igen.
klockan sex ska jag till kyrkan. japp på någon rockmässa med gustav elin mange och så vidare..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0