kom då din bäverfitta

jag har trampat sönder en utländsk kvinnas kjol på bussen och jag ville gräva ner mig själv. det var så extremt pinsamt. jag har snorat på min pojkvän och bara haft det bra.
 
jag har börjat snora igen och jag hatar det för skolan blir då en plåga och jag vill ligga i min säng.
jag tror att skolan skämtar när den ringer och jag längtar till lördag.
 
idag har jag ätit fisk, låtit som en gris, varit dryg mot gustav men fått min fina att gå med mig till min underbara bästa sofie som jag inte har träffat på länge. vi pratade om hennes dryga läxor och lite annat.
drog till mimmi och predikade som fan.
 
nu sitter jag hemme och är lite svettig av allt idag och trycker i mig äppelpaj, jag ska snart orka ta tag i naturboken och lära mig saker.
för att jag kan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0