raggmunk och gula sjalar

idag spydde jag på alla och allt, jag har varit universums grinigaste tills jag fick mat. raggmunk i mitt hjärta.
min lärare fick mig att börja gråta och projektet om cerebral pares kan suga min två.
 
men allt är klart och jag blev gladare!
min klass är ganska fin ändå måste jag säga.
 
kom hem för några minuter sen och är ganska frusen. drog på mig min vita kavaj idag som jacka, 1+ när jag gick till bussen.
dog
 
och ska snart hem till gustav och äta mat med hans familj,  ska bara vänta på att hans möte är klart.
gud han är så vuxen! hah
just nu myser jag runt i min nya gula sjal som mor stickade till mig. den kommer bli mitt liv. känner redan stor kärlek tilll den. dock var min första gula sjal mycket mer älskad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0