godnatt då

jag gick hem och hämtade trosor och går nu runt med dom i fickan.. så jävla bädäs pratat med mimmi via fb i typ en timme och kollat på dumma människor som gör dumma saker. har tvättat och bråkat med maskinen. hittade katten glömt den på verandan. shh nej hon la sig i mitt knä och lät så gulligt så. jag är den bästa kattvakten okej? kollat på kort när min farmor var typ 18 och min gfarmor och gfarfar var unga. hade lätt levt på den tuden om jag kunde. hade hoppats på att gustav skulle komma förbi men icke. besviken tjej nu ska jag försöka hitta mod till att släcka nere utan att någon mördar mig på vägen upp. har en fin rädlsa att är det mörkt eller det kan vara typ lite dåligt ljus och jag ska upp för en trappa så har jag alltid panik att någon ska springa efter mig och mörda mig. ska sova själv inatt hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0