grattis min andra halva!

Det känns helt sjukt att du nu är 18! För det känns som om det vore förra året vi sprang runt där, 13 år och tog pinsamma bilder men som vi då tyckte var extremt coola. Men nu när man kollar på bilderna så fattar vi inte vad vi höll på med. Jag kan inte fatta att du kliver in i vuxenvärlden. Eller att vi alla ska göra det. Men du och jag kommer nog alltid vara barn när vi är tillsammans, men våra skrattanfall, teckenspråk och allt annat sjukt vi gör. För det går inte att göra annat än skratta när man är med dig. Jag är så glad att jag har dig och jag blir tårögd när jag tänker på allt. Vi har gått igenom mycket. En hel del tårar, ett väldigt stort bråk och långa nätter med telefonen i handen. Jag vet att jag inte hade klarat mig så här bra utan dig och jag vet att du känner detsamma. För om du försvinner, försvinner halva jag. Men du är den bästa vännen man kan tänka sig. det räcker med en blick så vet du allt. du finns alltid där och kan alltid göra mig glad. Våra spanienresor som förhoppningsvis kan hända utan föräldrar nu och alla andra minnen. Alla våra samtal och skit vi har gjort. Tänk att tiden har gått så fort som den har! Med allt det här vill jag säga grattis min andra halva och bästa vän. Välkommen till vuxenlivet! jag älskar dig och kommer alltid att göra. du är den finaste jag vet och jag är så glad att jag har dig. < hoppar du hoppar jag. grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0