hej igen

det var ett tag sen jag skrev något. varför har det tagit tid? för jag har mått sämst och inte haft tid helt enkelt. men jag kan säga att matchen var awesome! sån jävla utklassning! 1-7 till oss. kom hem vid elva och när jag la mig så mådde jag sämst.. låg på toagolvet ett tag och fick inte så många timmar i sömn. men jag kämpade mig till skolan ändå. hade ett prov på tio minuter och sen hål i tre timmar. flyttade runt lite i klassrummet och var servitriser till invigningen av vård och omsorgscollage. drog hem köpte ananas och persika.gick hem och hälsade på mor. pratade resor hämtade lite kläder och sen hem igen. gustav kom förbi med mer frunk. gjorde fruktsallad med vaniljvisp och kollade gladiatorerna. vi la oss nio hahah och jag gick precis upp. när båda är typ sjuka så behövdes det där. nu ska jag äta frukost sen vidare till sofie och fixa för idag. mini kalas står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0