MITT LIV ÄR ETT SKÄMT

VARFÖR 1 funkar inte styckindelning på min blogg? 2 gick jag upp en timme för tidigt? 3 snöar det? jag blir så less. jag måste skotta snart, idag är min sista dag här. fyfan vad skönt att slippa katten. de sista dagarna har hon drivit mig till vansinne! jag blir seriöst galen.. har iallafall vart duktig att trvätta allt som ska tvättas och städa. nu ska jag bara mata mig själv med det sista jag har kvar i kylskåpet som inte är typ enbart socker. tränade igår, fyfan vad skönt det var. helt slut dock. jag och emma kom även på att mitt liv är ett skämt. seriöst.. måste äta gud är så hungrig... katten må vara söt men så jävla dryg fy och blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0