en vecka till!

jaha första helgen över i huset, känns konstigt att behöva sova ensam första gången på fyra dagar..
men imorse vaknade jag upp bredvid gustav och katten utanför. har glidit runt i pyjamas, ätit som fan och blivit galen på gustav, han må va den bästa killen som finns och den jag kan se mig med resten av mitt liv men ibland, som idag så gör han mig galen på ett bra sätt, han skrattar åt mig och tillslut kan jag inte hålla mig längre och börjar skratta själv.
 
gick med gustav till alfa, duschat och pluggat lite, blivit livrädd av att gustav stod i fönstret och vinkat.
ska fortsätta plugga, smörja in mig och se om mamma ska komma förbi och säga hej.
 
jag vill inte flytta hem. jag trivs som fan att bo ensam, eller skulle kunna bo med gustav.
just ja! jag fixade värsta frukosten åt honom idag, jag är så jävla snäll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0