hej och hå

jaha, vi drog till stockholm igår för att stötta våran fina vän joel med sitt band på någon tävling. grymma var dom!
men innan så drog vi till tumba och hämtade golv, krånglade för att hitta dit med gps och allt sen skulle vi hitta till globen hungriga och halvt stressade.
slutade med att vi åkte fel, mitt humör sjönk och tårarna började rinna, dock är jag så awesome och inte visade det för någon.
 
kom dit vi skulle, jag var så arg och bitter att jag skulle kunna döda någon, fick äcklig donken mat och mådde illa i någon timme, köpte en skjorta för 90 kronor och fina gustav köpte bj glass till mig!
vi letade runt efter fryshuset och rockade loss där borta!
 
drog hem och somnade direkt, men förutom tårar och allt så var det en grym kväll och dag!
 
idag har jag spelat min 2 match på hela säsongen. jag spydde inte och jag överlevde hela matchen, drog svettig till norberg med pappa och kollade kolarbyn skogs, sånt jävla derby!!!
snart ska jag duscha, ta mitt pick och pack och flytta för två veckor.
katt och husvakt woopwoop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0