hjärta

jag har många band jag lyssnar på, men jag skulle egentligen klara mig med ett. Jag skulle kunna resa jorden runt för att få se dom, jag skulle kunna offra mina armar för att få träffa dom.
Det bandet är My chemical romance.
 
jag har lyssnat på dom sen jag var 10 då min pappa fick mig att börja lyssna på dom. det var även då jag fick min första tröja. Jag levde i tröjan och gud vad jag älskade dom. Det var då jag förstod vad musik kunde göra med en.
Jag kanske inte förstod så mycket av texten, men hans röst, stilen ja gud jag är så glad att jag fick börja lyssna på dom.
Det här bandet har hjälpt mig bli glad, spela ut mina känslor och allt. hur jag en är så hjälper dom mig.
Jag fick mitt första MVG i musik tack vare min kärlek till dom. Hur lycklig jag var när jag fick skriva om dom. min kärlek.
 
Jag hade chansen att se dom, men sabbade den stort. något jag ångrar nu. Men kommer dom igen så finns det inget som stoppar mig, inte för att resa och se dom heller.
men nu väntar jag på min 18 års dag, då deras logga ska få bli min första tatuering och jag har även tänkt på en till med dom. för jag vet att det är något som jag alltid kommer vilja ha.
 
för kärleken till det här bandet kommer ingen kunna ta ifrån mig, hur dåliga dom än kan bli eller om dom skulle lägg ner. jag tror alla har ett sånt band.
 
nu ska jag fortsätta leta citat och lyssna på dom. känna lyckan i mig och ja bara vara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0