hur snygg var jag inte? guud

mitt liv må gå upp och ner men nu är det bara upp, har så mycket fina människor runt mig, som får mig att skratta och gråta av skratt.
idag var en sån dag, gick ner på stan med gustav, pratade och knuffades, köpte frukt och gick hem till honom för att kolla på, jag LOVAR  universums värsta film, någon japansk. trodde den skulle vara jätte bra men icke!
 
mot kvällen så drog vi till joel, de skulle bada men jag vågade inte, på gränsen till feber igår och höll på att spy imorse samt helt utmattad så jag satt med joels föräldrar och kollade på gladiatorerna.
har aldrig hälsat på dom så det kändes lite konstigt.
sen när alla kom in så blev det skratt och prat och jag är så himla glad att jag har alla!
 
imorgon blir det mimmi och blåbärspaj och på kvällen ska jag fira andrien på kapell, och där vet jag att jag kommer få en riktigt roligt!
 
men jag saknar sofie och mimmi. gud vad jobbigt det är att inte jämt kunna umgås..
 
nu greys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0