mitt liv är så underbart ibland

jag hatar teknik och internet, är så sur att jag skulle kunna slå sönder datorn.
varför vill ingte som jag vill? det är inte meningen att jag ska få ha ett sommarjobb.
fuck you.
 
skolan är så sjukt seg nu i början, ser framåt till belgien och försöker slippa tänka på jobbiga ämnen och allt annat skit.
livet vill inte som jag vill nu för tiden.
 
jag är seriöst så arg så jag vill gråta. mina humörsvängningar är ju underbara.
kan det inte bli ljust ute? och varmt?
skulle göra mitt liv lite roligare!
 
men något gjorde mitt plugghäst hjärta väldigt varmt idag. jag fick mitt första A!!
som jag har slitit och kämpat. dock var det på en fallbeskrivning och inte slutbetyg men det är ju alltid något!
 
nu ska jag vänta och se om gustav ska kika förbi, han skulle lämna något. hmmm
 
min fina ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0