ta mig tillbaka

 
jag hatar Hej Agnes, hur är läget idag? på fb.
vill slå till den meningen.
 
idag var jag i skolan i onödan, hade hål till halv ett och sen typ presentera oss för två olika lärare sen hem.
hoppas skolan är mer värd imorgon. går inte upp sex i onödan när jag kan sova till sju.
 
jag MÅSTE färga mitt hår, utväxten är inte dålig. och mitt hår är extremt fult, en extrem ful längd måste jag säga.
 
just nu sitter jag och tittar på recept som jag kan ha med till belgien, vi måste ju äta förstår ni.
gud som jag längtar, men har pratat med lärarna och jag kommer plugga ihjäl mig för att de vill ha in det mesta innan. ska lixom ligga före alla i klassen med en månad. ääh ma gad
men mindre böcker i väskan mer shopping i aalst och paris!
 
nu ska jag dö med min bok eller min tv och tänka hur skönt det är att vara sjuk,
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0