vad ser du hos någon som mig?

idag har jag vart i full gång!
gick upp super tidigt och åt frukost, min mage började krampa direkt efter så jag la mig i sängen och kollade klart de sista avsnitten av greys tills mamma fråga om jag ville med till avesta och gå i mataffärer. och det gjorde jag.
 
för jag har inget liv.
när jag kom hem så kom mimmi över en snabbis, så skönt att få umgås med henne igen, tur att vi snart börjar skolan så jag kan gå till henne efter skolan.
 
när hon drog hem så kom gustav och hämta mig, medan han duscha och halvsov så umgicks jag med bror och mor till karln samt kikade på krunegård på tv.  helt awesome!
 
vi gick en stund innan vi drog till kapell för att fira fina andrine som fyllde år!
blev sång, hån mot norskan, skratt i mängder, prat och god mat.
 
gick runt med gustav och pratade om avundsjuka och andra saker samt gick på upptäcksfärd i fagersta.
 
 
nu ska jag sova som en jävla sten, klia sönder mina lår och hoppas på att jag hinner träffa totto imorgon innan vi börjar skolan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0