katten släpade in något

jag är trött. jätte trött till och med. men så blir det när man jobbar från 11-2
kom lixom inte ens hem, gick lite random till gustav och sov där. kom dit 3 woopwoop
lat och mina föräldrar skulle på efterfest och ville inte följa med mig hem.
 
på rock med livstid då? jo det var riktigt roligt. satte armband på¨folk att det till slut gick på rutin och fick ont i händerna, såg bra band och bråkade med jobbiga människor. en gubbe försökte få ner mig men icke! jag lyckades putta undan den fulla gubben och han gick ut den vanliga vägen istället för att bråka. skönt
 
gick hem i stövlar och råsliten från gustav och jag kände mig som den äckligaste slampan på planeten och de sa blickarna från alla bilar också. tror jag.
 
nu ska jag borsta tänderna och sätta på mig typ mjukiskläder och dra till gustav igen. wiio
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0