resefeber

okej jag är jätte illamående och ska snart träna, wöö tagga att inte spy.
nej men det suger att jag måste träna i fh när det är fint väder ute.
 
och jag svettas nu, kommer dö där inne, typ som jag gjorde igår när jag skulle till min fina som bor på andra sidan fagersta. hade även en mor med sin son och hund springandes efter mig.
 
vad hade jag gjort? jo tappat mobilen, ca 500 meter fick de springa efter mig stackarna.
kom upp i lägenheten och la mig i sängen.
 
mitt och gustavs förhållande går ut på att ligga i sängen, skratta, att jag är elak mot honom och ja sex.
och det var ungefär det som hände. vi var även ett sånt fint par så vi lagade mat 2 gånger tillsammans, (han skar grönsaker och jag gjorde resten) men ändå. vi var även och handla och kollade på den SÄMSTA filmen från 1899.
 
vaknade sedan upp av att 1 det var varmt, 2 det var ljust 3 solen var i mina ögon 4 han bor granne med ett dagis.
pussade hejdå på honom i ca en timme och sedan träffa sofie en snabbis och sen fika hos farbror.
 
nu ska jag träna och sedan fortsätta packa.. drar imorgon natt!
oj vad långt...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0