The only thing that´s left to do is live

jag tog mig till gymmet och det märks att det var ett tag sen. men gud vad kul det var! körde längre än jag trodde jag skulle göra och nu är jag helt slut i kroppen.
 
känns skönt att äntligen få vara ledig, fem dagar kvar sen får jag lov. skulle lätt jobba kvar om jag kunde få betalt.
menmen, som att det inte det inte händer allt för mycket i helgen så kan jag ju ja hitta en bekväm ställning i soffan.
förhoppningsvis så hinner jag träffa sofie en stund ikväll annars ska jag fårga om hon vill med till fh imorgon..
 
följde även med gustav till stationen och sa hejdå. han ska till uppsala och träffa andrine samt festa.
sitter nu lite halv orolig och med ångest och väntar på ett sms om att han är full men mår bra eller att han är full och nu hemma.
 
vill ju helst ha en levande och snygg pojkvän inte en döende eller blå slagen..
 
sitter just nu utan bh med fliströja och fettobyxor. väntar på mat som jag aldrig kommer få och undrar varför mimmi inte bor kvar för livet skulle vara lite roligare och lättare. men livet ska väl inte vara lätt.
tur att jag har sofie kvar! skulle dö annars..
 
nu ska jag fortsätta bråka med min bror om att han ska vara tyst och slå honom om han inte lyssnar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0