hitta viljan!

dagen har varit helt okey, barnkalas och skit men fint ändå.

Börjar känna sug efter innebandy eller att träna över huvudtaget. 20 dagar sen jag tränade haha helt sjukt!
Jag springer engelbrektsloppet varje år, 5 km och i år hade jag tiden 21 minuter som jag måste slå. Kanske slår på stort och kör 10 km i år?

Jag är inte en sån som nu ska bli smal eller något sånt utan jag tävlar bara mot mig själv över att få bättre tid varje år för att få lite kul. Jag tränar för att det är kul inget annat. Varför äta en viss grej och sluta med saker för att gå ner i vikt och träna varje dag.
Bara onödigt, är dú inte överviktig så tycker jag inte man ska göra det.

Nu ska man ju göra som man vill, men varför få ångest för att man äter godis varje dag för? Man lever bara en gång och man ska ha kul, träna för att det är kul och ja, Jag äter och ser glad ut, jag tränar och ser glad ut. Ska hitta viljan för att ta mig ut på en springtur slå 21 minuter och bara le så jävla stort när jag står där med 20 minuter på 5 km haha nejdå men typ.

Lev livet och ha kul! Sluta inte upp och plåga er med saker när ni inte är överviktiga, varför vara ett benrangel när du kan ha fett på kroppen och ha en bra vikt!!




Kommentarer
Postat av: isabella vejo

Tycker det var ganska bra skrivet om det där med vikten, att dem flesta tjejer äter knappt godis och gör dem de så får dem ångest. Och varför inte vara helt nöjd med sig själv, alla ser liksom olika ut, och man lever ju bara en gång i livet som du skrev :)

Kram

2012-01-09 @ 20:59:13
URL: http://isabellav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0