idag är jag glad

idag försov jag mig inte (grattis till mig) men när jag skulle gå till praktiken var inte lika roligt.

jag var på väg upp och två killar går framför mig med luva och svarta jackor, tyckte det var konstigt att de var ute så tidigt på morgonen. Helt plötsligt så vänder de sig om och kollar på mig, dom stod bara där och kollar på mig, och jag känner hur det drar sig i magen så av ren reflex ringer jag mamma och då vänder de sig om. Jag fortsätter prata med na och känner hur tårarna börjar komma, de fortsätter vända sig och lite då och då tills jag svänger in på en annan väg och springer till praktiken.

Även fast inget hände så var jag livrädd och trodde hela tiden att det var kört för min del men som tur var så hände ju inget.

men det har varit en trevlig dag idag för att prata om annat. Jag har skrattat en hel del med de som bor där. Jag har även ramlat in i en rullstol och har ett fett blåmärke på låret och haltar lite. Jag har även varit med om att en rullator gick sönder. Däcket rulla nästan iväg.

så idag är jag glad! och imorgon jobbar jag eftermiddag rätt härligt det också. kan ju hoppas att vi får glass då också!


undra vart mina strumpor har tagit vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0