ovärt hej

har åkt runt hela fagersta idag och hälsat på folk,ätit pizza och lekt med en hund och en sjukt äcklig boll. Hunden var söt iaf. Den hetter yoda. tror det är från star wars men är inte säker.

Jag är äckligt trött och har en obehaglig känsla i min mage som river och har sig. Jag vill gå och lägga mig, jag vill städa och jag vill plugga.

Jag har även vart med mimmi och legat i hennes säng som vanligt och sen släpat oss till thorsén och varit med folk, funderar på att våldgästa honom och städa hans lägenhet typ de närmsta dagarna, tror inte han skulle ha något emot det så haha. men ska kanske ta tag i mitt rum först.

ovärt inlägg hej, ska typ hoppa i sängen nu eller något...


åh vad jag gillar bilder från 2011 och jag vill ha godis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0