så trött och hungrig så jag vill börja gråta

Ja som ni fattar så är jag jätte trött och hungrig och då har jag ändå haft sovmorgon och ätit, jag blir aldrig nöjd haha.

skolan sög men som tur var så var det sista dagen i skolan på fem veckor som att jag har praktik sen, helt awesome. När vi kommer tillbaka så går vi en vecka och sen är det lov. jag kan absolut inte klaga.
Något mer som sög var att mina byxor gick sönder, så det är bara att slänga men de är från kina så det förvånar mig inte att de gick sönder.

våran tv uppe slutade nyss att fungera eller det kommer ljud med ingen bild och jag kommer snart börja gråta för jag får det verkligen inte att fungera, jag har kämpat i minuter nu och jag ger upp, väntar på att mamma kommer hem och hjälper mig.



jag blir grön av ilska, ungefär som hulken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0