vila, vad är det?

nu tar jag helg!!! wööö
nej men seröst jag kommer bara sova så synd eller kanske hittar på något roligt.

idag har jag fått klara mig själv på malmen! ingen handledare eller något. stor tjej! hihi
nej men dagen sög har inte gjort något vettigt alls, jag har till och med druckit kaffe något som jag slutade med för ett tag sen (onödig information jag vet)

Jag har även lurat mimmi att jag har blivit anmäld för misshandel på en tant haha, det roligaste idag tyckte jag iaf, det kanske är lite hemskt nu när man tänker på det.

Men bara så ni vet så gråter jag om jag ser en spindel och jag vågar helt seriöst inte döda en fluga, jag är så mesig. stackars kille som flyttar ihop med mig.. kommer aldrig kunna bo ensam.

nu ska jag städa innan mina föräldrar får något anfall, ingen vila här inte överskattat skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0