fick låna ett par byxor från mimmi med sperma på- love it!

spydde nyss lite i min mun, klarar inte av par som skriver: älskar dig och det kommer alltid vara vi! :*:*:*:*:*:*:*<3<3<3<3.
face it små fjortisar det kommer ta slut om en månad när man håller på sådär.
 
okej annars då? jo det är bra städade nyss och sitter nu och letar recept på äggfritt fika som att jag skaffade en karl som är allergisk mot ägg.
det finns inte så mycket att baka då kan jag säga.
sitter även och letar efter nya jeans. måste ha ett par nya svarta då jag bara använder det hehe och mina har blivit för små.
 
ska även snart ner och kolla innebandy, funderar ju på att sluta men ska ner och kolla om det finns något sug efter att spela eller om jag lägger min älskade sport på hyllan.
 
om två dagar blir jag gammal. wää ångest
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0