hög på livet eller något sånt

min dag är kass och jag är på sämst humör. eller nej jag blev det igen.
 
jag var så trött på jobbet och alla brukare bråkade så jag gick in i en skrubb typ  för att inte skrika på dom och börja gråta. humöret var alltså på 0 idag.
 
drog sedan hem till kryckan (pojkvännen) han suger på fotboll och hoppar nu på kryckor. sov där i några minuter sen ut till eskiln och äta. då blev dagen bäst. för att människorna jag umgås med är bäst.
 
nu ska jag sova så jag inte får panik imorgon igen weey
 
åh jag har även sån träningsvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen, måste ju bli "lika" biff som gustav så.. haha åh gud natthumor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0