vi skyller allt på våra fullehuvuden

mitt internet har inte velt funka på kvällarna då jag har haft tid.

i alla fall så är det rätt skönt att ha sommarlov då jag ligger i soffan, pillar mig i naveln och sover typ.
nej men kikar även fotboll och igår umgicks jag med vänner.

Ja jag har vänner. Drog till norberg igår och fikade med crisse, gick runt och diskutera rökning, knark, idiotiska människor, aktier, mord och fotboll.

åh vi träffade även daniel och fortsatte diskutera saker, de där killarna är grymma!

Senare kom sofie och kikade fotboll med mig, sverige sög men mellberg är så jävla snygg!!!
så det var ju lugnt!

nu ska jag dö i soffan, pilla mig i naveln och sedan städa. ÅH kanske springa också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0