ser ut som en kille hej

mina ögon svider och jag vill lägga mig och sova igen. hade dock sovmorgon till halv 8 fucking lyx! så förstår inte hur jag kan vara trött.
 
i skolan då? nej gjorde inget speciellt bara en 21 sidor lång psykologiuppgift.. yepp 21 sidor!
sen haft föreläsning om hjärtat. min hjärna blev mos.
äppelmos.
 
köpte lite saker till halloween om det nu blir av och en del av mimmis födelsedagspresent!
penagrna bara blåser iväg..
 
jag vill att det ska bli lördag och att min naturlärare är sjuk på fredag så jag slipper ha provet som jag nu ska plugga till.
 
kärnkraft, ekomiljö och allt annat kan kyssa min fot.
 
får se om jag orkar med träningen mellan allt pluggande..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0