valborg var fina grejer och jag saknar mitt hår

 
fick ett argt sms av en anonym tjej att jag bloggade för lite. så hej mimmi är du nöjd nu?????
jag var som sagt HELA helgen i fagerstahallen med vänner, pojken och pappa och när jag inte var där sov jag eller åt eller ja.
 
jag har fått konstig vätska i ögat, kikat greys hos gustav för det dög inte hos mig, skrattat haft den näst största humörsvackan på en timme nästan spytt på bussen som tjejen gjorde under matchen i lördags eeeew och ja här sitter jag nu och har jätte ont i kroppen. fys du vet!
 
jag ska göra klart min sak om freud typ min andra uppsats sen sova jag behöver sömn och plugga om cor och allt annat på latin. och nej jag pluggar inte om saker som springer runt på fyra ben och muuuuar. sök upp det bitch
 
som att jag inte har tid att andas så har jag inte heller tid att ta biler på mig så nej.
just ja en kille fick stånd på massagen hhahah dog. känner dock den arga blicken jag får från gustav från mils avstånd så fy agens sudda.
 
orkar inte puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0