låt den gråhåriga gubbkärringen sova

det var ett jävla tjat om att jag inte har bloggat.
låt mig vara arg och ledsen ifred vafan!
 
dock mår jag bättre nu. vet dock inte vad jag ska skriva?
middagen som gustav laga var underbar, blev några timmars prat också.
lördagen var jag bitter och ville dö. hela världen kunde dö, ville inte umgås med någon men gustav skulle leka med mig punkt.
nasty kille. hehe
 
stackarn försökte småprata och vara gullig och få mig glad. jag var en bitch.
drog till joel och blev på bättre humör. åkte runt i fagersta och letade nycket.
 
firade min bror igår. pratade vegitarisk mat och genus. som man gör med släkten ni vet.
 
idag har jag kollat på film, haft en klass med mycke skrik i sig och mina öron blir bara sämre. hör typ inget längre.
sant så sant.
gick hem till farmor och kollade på allt som behövdes kolla på. då jag ska ta hand om katten hennes och huset.
drog till gustavs bror och fira honom. åt socker som var helt överskattat för nu mår magen illa.
sen hem till gustav.
 
jaha är det nå mer ni vill veta?
vad jag har för färg på underkläderna, vad mina barn ska heta eller hur jag sover i sängen?
nej trodde inte det heller.
 
så var nöjda och sluta klaga bitches. (riktas mot gustav)
jag bloggar när jag har tid punkt och som en hårt studerade kvinna med ett thigt liv så är det svårt att skriva om sig på nätet.
okej?
 
sååå bra då. sov så gott sen då
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0