hej

ja vad ska man säga.det var ett tag sen jag skrev och så kommer det nog vara till och från. inte många som läser och insta är lättare.

det finns inte så mycket att berätta om mitt liv just nu. jag slutar snart skolan. jag tränar 6 dar i veckan och lever lyckligt med familj gustav och vänner.

jag har sett en live operation i sthlm och chillat i skolan. ätit massa gott och solat. jag börjar snart jobba och idag är det 2 månader tills jag blir en stor flicka. tiden går verkligen fort.

men så länge jag har de bästa vid min sida så är jag nöjd










Kommentarer
Postat av: mimsan

Det där är nog den fulaste bilden på mig som jag någonsin skådat.

2013-06-03 @ 00:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0