sommarlov

nu är andra året över, gud så skönt. vet dock inte vad jag ska göra dessa dagar. jag tränar och sitter här.

vill ha studentvecka och springa ut lycklig. få börja jobba och inte gå upp för att göra prov!

men nu ska jag njuta av lediga dagar och fina vänner. snart dra till malmen igen och må bra.

men jag tror nu efter om och men att denna sommar kommer bli bra, jag hoppas på massa kul. om 54 dagar blir jag 18 och tatueringarna kommer flöda! kan man ju hoppas på!

men de dagar som har gått på sommarlovet har vart bra. jag har lagat mat och dansat i köket med gustav, kollat fotboll med bästa människorna och vandrat till landsberget! nu hoppas vi bara på att det fortsätter såhär!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0