Don't be so shy, play with me

Har mr sexo beat på hjärnan och får inte bort den och bara en mening som jag sjunger på också, don´t be so shy, play whit me. Blir galen. Det var bättre när jag hade staffan låten på hjärnan.

Det är  jätte mycket snö ute på tal om ingenting och jag har ångest för att gå till bussen, vet att jag kommer halka och funderar på att gå en annan väg. vill inte halka utanför risbro/brinells matsal, skulle sjunka under jorden då. eller ja snön.

Måste även ringa mina handledare som jag ska ha när jag har 5 veckors praktik och måste fixa schema, gillar inte att prata i telefon med okända människor, börjar typ svettas då. Vet inte ens vad jag ska säga?
Kommer typ bara andas sen lägga på, hah eller nej så kan jag ju inte göra.

Måste även säga att stayhard.se är det fulaste namnet på en klädsida, låter som en sexbutik på nätet..


saknar mitt "långa hår"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0