jag har en tomte som egentligen är en nissa

okey nissa är kanske inte ett ord, men det är ju en tomtenisse fast tjej då borde det ju bli tomtenissa?
hej förresten!

Nu måste jag kolla upp det där med tomtenissa, facebook!!

Vad händer annars i mitt liv? inte mycket faktiskt, vad kan hända i en sån här liten stad?

eller jo min lärare glömde bort mig idag! vi var fem i klassen och hon glömde mig. Så viktig är jag i klassen haha
Sen är nog inte mitt liv roligare än så. Tur att jag har fina vänner.

Nej nu ska jag fortsätta mysa i en tröja som är alldeles för liten och skriva med en mycket fin kille ha det bra!


bevis på att den är för liten! haft den sen sexan och så här mycket växer jag lixom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0