bury your past and move on fast

Idag har varit en typisk seg söndag, suttit hemma och dö kollat tv och försökt fixa mig samtidigt men det går ju inte, blir för inne i tvn. lyckades till slut efter lite om och men att fixa mig och bege mig till morbror valdemar som fyllde typ 5/6? ja jag vet han är liten men söt ändå.

Jag kände mig som typ fem igen, pannkakstårta, dansat till smufrlåtar osv. rätt kul måste jag säga, fick dock umgås lite med dom vuxna sen så jag kunde känna mig normal igen.

Efter någon timme där gick jag ut i det tråkiga vädret och träffade sebastian, vi stod på exakt samma ställe i två timmar och prata. Mina händer och fötter höll på att dö av kyla. han behövde ju dock inte gå typ 2 km för att komma till bussen den jäveln haha.
men har kommit på att mina dr martens inte är så varma och dom ska jag ha hela vintern, stackars mina fötter!
Dock är det ju bara regn nu så jag överlever!



ha det gött mina kära på denna söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0