i ́m walking on sunshine

Fast så var det ju inte.

Idag har varit en seg dag, har bara legat inne hos thorsen och kikat film typ, jag må vara den första personen som blivit bakis på två liter cola! Hur är detta möjligt? Någon måste lagt ner något i mitt glas..
Var iaf supertrött men tänkte släpa mig ner på träning iaf.

Kommer hem och ska gå ner och hämta träningskläder och vad går jag in i? En säng, en stor jävla SÄNG!! dock var det mörkt och sängen var svart men hur glad blir man?
På vägen hem från träningen så är det en bil som lyser mig rakt i ögonen så snubblar öven något och håller på att ramla i gräser Fint.

Nej min dag har inte varit bra, eller jo det har den väl men har varit trött och gnällig, stackars vänner.
Nu ska jag över till grannen mimmi och umgås med malin och mimmi en sista stund innan malin sticker tillbaka till huvudstaden.


Ser ni vilken liten säng jag gick in i?!!!
Dålig kamera också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0