jag går i ide

såg att det var tre minus ute, jag dog lite hatar verkligen kyla finns inge värre.
Men det är tur att jag bara går till bussen!

Idag är mitt hår kaos, kanske för att jag inte har orkat borsta det och jag vet att jag måste platta. Men det är enklare att slänga på sig en mössa så ser det lite bättre ut. Jag är även väldigt illamående, det här slår alla andra mornar när jag går upp ajaj inte bra, får dricka nyponsoppa innan jag går.

Jag har även matteprov idag woho!!! nej jag skoja det kommer inte gå så bra, somna med boken igår och kommer sitta med näsan i den tills provet börjar. awesome jajaj.


kan inte se bra ut på morgonen så lika bra att gör till sig. och kolla mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0