om någon har missat

Så är det fars dag idag, det har varit svårt att missa på facebook iallafall.
Idag har jag inte gjort något vettigt alls, varit ute och gått kollat på innebandy och legat i soffan. Kul dag va??
Nej var nyss hos farmor och farfar också. Skönt att se att farfar mår bra igen.

Imorgon är det skola och mina föräldrar sticker till london, är inte alls avundsjuk på dem..
så farmor och farfar ska vara barnvakt. och nej jag behöver inte barnvakt utan mina bröder!

Kom även på att jag har bokat klipptid tills på torsdag men vet inte hur jag ska klippa, sugen på raklugg men har inte passat i det när jag var mindre undrar om jag gör det nu eller vågar?


fick en zebra av min kära bror, skapligt glad jag blev!

har även en björn runt halsen, ett helt zoo här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0