shake it out

idag har varit en bra dag typ, eller ja blandad. När jag vakna klockan sex så hade jag lust att gå in till mamma och be henne sjukanmäla mig, men jag kämpade till skolan!

i skolan hade jag 2 timmar hål, tänkte gå runt i skolan och se om jag hittar, har gått där i 3 månader men hittar knappt. Kanske för att vi bara är i två klassrum..

när jag skulle hem från skolan så hoppar det alltid på en kille på bussen och han har ALLTID samma byxor på sig!! börjar tro att han inte äger en tvättmaskin och han stinker alltid svett och av någon anledning sätter han sig alltid vid mig fast ett säte ifrån. dragningskraft kanske?

ikväll blir det att umgås med awesome människor och bara va, har topphumör idag!
och pappa har fixat två steg från håkan till mig, glaad tjej!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0