would you freak out if i said i liked you

Hej på er mina fina! jag har så mycket onödigt att berätta så ni anar inte!

Kan börja med att berätta om min morgon, som vanligt var jag trött och gnällig och blev inte gladare när min mascara tog slut, oooh nooo vilket problem!! tänker ni och ja det är det för mig, lev med det.
Sen invadera gfarmor och gfarfar och skulle dona och fixa, gulligt att dom tar hand om oss iaf♥

Sätter mig på bussen med mitt morgon illamående och nej jag är inte gravid utan bara illamående på morgonen. och såklart ska det sitta jobbiga människor och prata alldeles för högt om saker som man kanske inte borde prata högt om. kommer till skolan och ska lära oss ta blodtryck och ingen får nå värde på mig inte ens lärarna kunde det. Alltså jag är död, awesome!

Hade även ett möte idag med styrgruppen, jag och tanter eller ja kvinnor i 40-60 års åldern (vuxenpoäng till mig) och dom där tanterna satt i två timmar och sa bara mmh och aaha, jag ville döö! så sjukt irriterande eller iaf skrika ut kom igen säg något!

sitter på bussen hem och den är föööör varm, visste inte vart jag skulle ta vägen, var även så smart att jag drack cola på en väg som var gropig, fick inget på min vita tröja och jag är så kort att jag inte ens når upp till stopp knappen när jag sitter ner det är ju pinsamt..

När jag och mimmi skulle hem så gick vi förbi och hämta massa saker som jag har sålt för laget som massa människor ska ha och det var en jätte stor låda och en liten och jag och mimmi var tvungen att hjälpa mig med den och jag fick gå baklänges hela vägen hem hahah måste sett super kul ut.
Ni skulle ha fått lite bilder men har inte lärt mig mimmis kamera än hehe så ni får nöja er med bilder på datan.

Oj vilken tråkig liv jag har heheh


hänger med björne idag igen! wöö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0