Inte för att dissa men..

Jag måste dra upp det även fast alla tidningar skriver om det. Men det här om gadaffis död är inte det lite väl?
Klart jag förstår att dom vill fira att han äntligen är död men deras stil att fira det på är väl det jag tänker på.

Ni kanske redah har hört det på radion och läst det i tidningar och blabla men jag måste ta upp det.
för det första, dom har glasat in kroppen i ett köpcentrum? seriöst är inte det lite väl?
Nu vill jag inte vara elak och dissa någons kultur eller något så ta inte illa upp om någon läser detta!

Lika det här med att dom firar med att skjuta med sina pistoler i luften? Snacka om surt för den som får kulan på sig när den väl kommer ner, fatta att ha levt i diktatur i flera år sen när landet blir fritt så blir du skjuten?
Vad arg jag skulle bli!

Nu skriver jag inte detta för att klanka ner på massa människor men finns det inte andra sätt att fira att de har blivit fria än att skjuta och dansa runt?
Men vad vet jag´, sitter ju bara inne hela tiden och typ läser så..
Var bara tvungen att få ut mig det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0