oh girls just wanna have fun

Fast så var det ju inte som att det var killar med också!

Hejpåer!
Har haft fullt upp så har inte skrivit något, mimmi fyllde som sagt år för tio minuter sen så elva igår morse så stack jag över med mitt paket till na och kika skins, hon skulle egentligen inte få det förrän på fredag menmen snäll tjej här alltså.
Hon blev iaf super glad och vi dela lite tårar. Senare på kvällen hämta dom upp kära malin från sthlm, gud vad jag har saknat den bruden! vi fixa oss och stack till niklas och fira mimmi spela spel osv, har druckit nästan två liter cola och mår så dåligt över allt socker och skit kommer snart spy! Men vi hade super kul iaf mycket skratt och så.

Antar att jag typ ska göra iordning mig för sängen, dock ligger pappa och sover så får lägga mig med smink, mysigt värre. Åh hitta en ny knapp på min data undra om jag ska trycka på den? eller gör inte det skiten går nog sönder då.
har även gått in i min hårfön med foten gjorde lite ont så där.

Colan börjar gå ut så kommer nog somna snart så ha det gött puss!


Pigg tjej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0