Sex på bussen

Hallojsan!

För första gången på länge så vakna jag upp och var glad, inte så gnällig som jag brukar vara. Kanske var för att jag visste att det var sista dagen i skolan!
Men min glada och fina morgon förstördes rätt snabbt.

Det börja med att en kille satt bakom mig på bussen och höll på att böka omkring så mitt säte rörde sig hela tiden, vet inte vad han gjorde men irriterande var det för jag rörde mig också då, sitt still på bussen förfan!
sen framför mig satt en tjej och luktade torkad söt banan.  Det luktade för sött och det försvann aldrig, stack i näsan på mig, och där började jag bli små irriterad.
SEN kliver jag av bussen vid sjukhuset och vad gör jag då? jo jag kliver rakt ner i en LERPÖL!!
En lerpöl, bara för att jag hade vita lårstrumpor så kliver jag rakt ner, som tur var så skadades bara mina skor.

Efter det där går jag tillbaka till skolan och får apont i magen, så jag typ måste krypa till toan och ta en alvedon, fatta dom som såg mig, där går jag på alla fyra typ.

När jag sitter på bussen hem och nästan är i norberg så ser jag att det ligger ett öppnat kondompaket i springan vid fönstert och det enda jag tänker på är, undra om några har haft sex på den här platsen, Kan inte tänka på något annat på en kvart minst! Och kan inte flytta mig heller för sitter nästan alltid på samma plats.
Nä inte min dag idag, lika bra att plugga, typ dikten vi har om någon som heter andersson och tar livet av sig, och förresten hatar typ efternamnet andersson nu. puss!


Tänkte leka lite modeblogg och visa vad jag hade på mig idag heheh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0