helt värdelöst

om det är någon som har missat som jag inte tror att någon har gjort så är det fredagen den 13. och om någon inte vet vad det betyder så är det att det är en otursdag.

och en väldigt ofrisk människa tyckte att min klass skulle åka skidor idag, kom igen! jag och skidor nej det går inte. min lärare ville även att jag skulle ställa mig på en snowboard men backen var så brant så man såg den inte ens när man kollade rakt ut, jag tvär vägra och satte på mig längdskidor istället.

dock gick inte det så bra som att det bara var is och en jävla vind så jag åkte baklänges istället för frammåt. awesome.
sen spenderade jag den mesta tiden i stugan, ja hela fyra timmar. det var nästan värt hehe..

nu ska jag lägga mig på soffan och sova, är så råsliten och illamående och skippade träningen och vännerna som ska ut och roa sig.

sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0