hej och välkommen till mitt skatbo

jag duschade nyss håret det kan vara den bästa känslan i världen. speciellt när du inte har gjort det på 72 timmar.
nu börjar det krulla upp sig och jag svettas tyo ihäl med det här håret haha.
 
har även varit så duktig idag så jag har bakat kakor i MÄNGDER på jobbet och luktade vaniljsocker i håret.
gick ut och gick med saknade robin och pratade lite
gymmade så jag kommer inte kunna lyfta armarna imorgon. de börjar ta sig!
 
och lekte nyss sjuksköterska och fick ta hand om en thorse som kom i bil med en uppskuren fot. fick tvätta, sätta plåster och tvinga honom ringa vårdcentralen imorgon. längtar även nu till praktiken där! få göra lite mer än bara tvätta och torka människor.
 
nu väntar jag på min karl och sedan över till mimmi som bjuder på middag! fina bruden hur kan man inte älska henne? dock ska jag låna ut halva min garderob och se om det är något hon vill ha till festen på fredag då hennes karl fyller. gud mimmi vi har karlar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0