kränghäng

idag har jag sladdat runt i en gul volvo som är neon gul inuti fint mycket fint har även kikat shrek och sveriges värsta bilförare och haft en väldigt väldigt tpl hampus bredvid mig den sista timmen
stackarn fick reda på att hans bil som han ska laga och  sedan sälja kommer kosta 11000 kr för att laga

det svider kan jag tro så om det är någon som säljer en ford motor v någontine tror jag det var för under 5000 så är det bara att höra av sig

japp jag är en bil intresserad tjej heheh

och mimmi som att du klaga på att jag inte använde frågetecken i förra inlägget så använder jag inget tecken alls i det här och kommer missbruka det i nästa allt för dig
fika även med den bruden idag fick ett sånt sug för kaffelatte så drog dit och lekte vuxen

hade även helt fel kläder på mig idag det börja ju gärna spöregna och jag hade vårjacka med en jätte pösig tshirt under och ballerina kultkult

inte för att jag kommer ha så mycket bättre kläder imorgon men vill man vara snygg så är det så

oj vad långt det här blev hehe ska ta hälsopedagogiksboken och plugga stenhårt inför provet imorgon


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggis

2012-04-02 @ 17:41:29
URL: http://blacknyellow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0