stor skillnad?

jag kom jag såg jag segrade.

hej, min historia lärare kan döö, så känner jag just nu. hon är elak mycket elak.
kastat ehm vad det nu heter på idrotten, rund sak som flyger. fan kan inte stava till det.

fobi för att fånga den har jag i alla fall. fick en sån på näsan när jag var liten.
mimmi försov sig idag så vi fick en powerwalk till bussen sen körde vi en efter skolan. fina rumpor kommer vi ha.
bildbevis sen, vad säger du mimmi?
för att byta ämne så ska vi nu prata om smink, jag ser så sjukt annorlunda ut med smink och utan, ni ska snart få bildbevis på det. titta och njut. stor skillnad? varför blir man inte bra på bild när man försöker?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0